~Cats Warrior or real life of~

Объявление

Администрация:Рассветная Звезда,Бриллиантовая Звезда и Лезвие. Новичкам:добро пожаловать на наш форум!Мы рады приветствовать всех))У нас вы почувствоете себя в очень комфортной обстановке.Народ тут на форуме миролюбивый и интересный))Присоединяйся!Скучно не будит! Погода:солнце светит всё реже.Деревья меняют окрас и даже более того-осыпаются.Частенько льют дожди.Дичь готовится к зиме.Коты и кошки племён!Пора подумать о жире на зиму))
Новости:сейчас мы набираем народ и работаем с дизайном форума.Скоро придумаем сюжет и начнём его отыгрывать!
Важно:соблюдайте правила и не флудите!Администраторам тяжало приглядывать за всеми.Будим надеяться на ваше понимаем.Заранее спасибо.

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ~Cats Warrior or real life of~ » Территории » Покинутое гнездо двуногих


Покинутое гнездо двуногих

Сообщений 1 страница 7 из 7

1

Старый полуразрушеный дом двуногих, он уже давно необитаем, но в заросшем саду множество очень ценных для целителя трав...

0

2

Лохоброкер Esperio. Обзор и отзывы клиентов
07.12.2021 07.12.2021Публикации
Esperio лохотрон, мошенники, жуликиEsperio (esperio.org) представляется надежным и проверенным брокером, который обеспечивает высококачественное обслуживание и выгодные торговые условия. Сомнительная контора сыплет лживыми заявлениями о торговле без риска, оперативном выводе прибыли и заманчивых перспективах. Однако за красивыми сказками анонимных жуликов маскируется довольно опасный скам-проект. Создатели скам-сервиса утверждают, что предоставляют услуги более 10 лет и обслуживают множество довольных клиентов. Однако не торопитесь верить на слово записным лжецам. Позитивные отзывы об этой конторе написаны явно по заказу. Подобные методы продвижения могут использовать только мошенники. Рассказываем, почему сотрудничество с данной организацией это дорога в никуда.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Скриншот с сайта esperio.org

Официальный сайт лохоброкера Эсперио выглядит чуть приличней, чем большинство подобных лоховозок. Несмотря на ограниченный бюджет, мошенники хорошо подготовились, и не поленились продумать легенду и маркетинговую составляющую.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Сайт брокера – это своего рода визитная карточка. Оформление ресурса стоковыми рисунками может сделать его презентабельнее, но сегодня такого можно добиться даже бесплатно. Специализированный сервис оценил старания разработчиков esperio.org примерно в 70$. Это явно не те деньги, которые должен стоит сайт серьезной финансовой организации.

Мошенники, похоже, рассчитывают на долгосрочную перспективу. Каждый раздел сайта тщательно продуман. Целевая аудитория скам-проекта – новички. Опытный трейдер знает как отличить фальшивку, и смотрит на важные «мелочи». Несмотря на все попытки казаться респектабельной организацией, перед нами обычная офшорная кухня, созданная для развода наивных буратин.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Скриншот с сайта esperio.org

Esperio, помимо брокерских услуг, рекламирует два вида инвестиционных портфелей: «Первые шаги» и «Оптимальный». Сроки вложений 12 месяцев. Прогнозируемая прибыль 40,5 и 87,7%! Кто может гарантировать доход в условиях нестабильного рынка? Только мошенники и банкиры. Но последние предлагают куда более адекватные цифры – 1-2% в год в твердой валюте. Обещания сверхприбыли без особых усилий – это удел аферистов.

Лохоброкер предлагает 4 типа счетов. Низкие спреды, минимальные комиссии, торговля на МТ4 – все это хорошо. Смущает только огромное кредитное плечо до 1:1000. С таким коэффициентом любой депозит можно слить за пару часов. Лицензированный брокер строго ограничивает леверидж максимум до 1:30.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Скриншот с сайта esperio.org

Отдельно разберем бонусы, это сугубо мошенническая тема. По условиям трейдеру придется переформатировать бонус в настоящие деньги. Период отработки бонуса Double Empower составляет 90 дней с момента начисления. Расчёт торгового оборота осуществляется по следующей формуле: 1 лот совершенных операций переводит 3 доллара бонусных средств в реальные. Например, денежный эквивалент бонуса в $600/3=200 лотов!!! Выполнить такое на полностью подконтрольном мошенникам терминале практически невозможно. Заканчивается погоня за отработкой быстрым сливом счета.

Раздел «Образование» создали для привлечения наивных энтузиастов. Попутно жулики лелеют надежду на то, что с новичков можно будет срубить денег за оплату так называемых курсов. Информации об онлайн-обучении нет фактически никакой. Имена и квалификация преподавателей не раскрыта. Минимальная стоимость курса для начинающих составляет $250 за 45 часов занятий, для продвинутых $500 за 30 часов, для профи $50 за 1 занятие. Это форменное разводилово.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Скриншот с сайта esperio.org

Наличие партнерской программы дает возможность заработать на привлечении лохов. На самом деле жулики стремятся расширить клиентскую базу за счет сарафанного радио. Оплата щедрая. За каждого вновь поступившего зазывала получит 20$ единоразово. А если клиент будет активен, обещают задонатить аж 500$. То, что реальные деньги до лоховода не дойдут, он узнает позже. Вопрос в следующем. За чей счет столь невиданная щедрость? Легальный брокер подобной благотворительостью не занимается.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Скриншот с сайта esperio.org

В разделе «О компании» размещено обширное сочинение о великой миссии, будущих свершениях, преимуществах и безупречной репутации нашего «героя». По легенде глобальный «брокер» Esperio предоставляет доступ к торговле на финансовом рынке с 2011 года. За время трудовой деятельности компания якобы завоевала доверие более 10 тысяч трейдеров. Более 1 000 000 000$ – торговый оборот клиентов. Все это, конечно же, вранье.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Проверка возраста сайта подтверждает – представители «брокера» врут. Доменное имя EspeRio.org было зарегистрировано в июле, но к активной “обработке” жертв жулики приступили с сентября 2021 года. На территории РФ сайт аферистов уже заблокирован по распоряжению Генпрокуратуры.

Контактные и юридические данные

Раздела «Контакты» на сайте нет. Связаться со службой техподдержки можно только через форму обратной связи либо онлайн-чат. Ни телефоны, ни адреса представительств, ни даже мейл жулики опубликовать не удосужились. Страница Facebook Esperio была создана не 11 лет назад, а 17 августа 2021 года. Лохотрон явно не пользуется популярностью. Под публикациями обсуждений нет. Подписано на паблик всего 157 ботов.

Esperio лохотрон, мошенники, жулики

Если верить сайту, наш «герой» зарегистрирован на далеком офшорном острове Сент-Винсент и Гренадины. В Соглашении заявлено, что договор заключается от имени компании OFG Cap. Ltd., зарегистрированной якобы по адресу: First Floor, First St. Vincent Bank Ltd Building, James Street, Kingstown, St. Vincent and the Grenadines. Свидетельства об инкорпорации на сайте нет. Судя по всему, такой компании юридически вообще не существует. О лицензии жулики не упомянули ни разу. А знаете, почему? Потому что деятельность этой конторы никто не контролирует. Сотрудничество с подобной помойкой – это вершина глупости!

Отзывы о Esperio

Шарлатаны только начали раскручивать свое «детище». Отдельные помойные сайты не стесняются пиарить эту лоховозку, размещая позитивно-мотивирующие обзоры. Также в сети можно найти довольно много ВАУ!-отзывов, расхваливающих Эсперио. Это проплаченное творчество служит одной цели – повлиять на неокрепший разум потенциального клиента. Реальные комментарии от пострадавших кардинально отличаются от сказки.

Esperio отзывы

Esperio отзывы

Esperio отзывы

Esperio (esperio.org) – это красиво замаскированный лохотрон. Как бы мошенники не пыжились, но без официальной регистрации и лицензии весь этот маскарад выглядит нелепо. Возможно за счет красивого и правдоподобного сайта шарлатанам удастся облапошить большее число новичков. Не стоит поддаваться эмоциям и верить аферистам!

Если вы имели опыт общения с этой лоховозкой, своими впечатлениями и телефонами жуликов вы можете поделиться в комментариях. Это, возможно, поможет не наделать глупостей потенциальным жертвам этого скам-проекта.

0

3

very good

0

4

avrebo

0

5

I've mentioned some sites below that are accepting guest posts,I would appreciate it if you would see them out and then, after you have done so, let me know which of these sites you would like to post on.
If you are interested in any of these sites.

bloombergnewstoday.com
washingtontimesnewstoday.com
topworldnewstoday.com
chroniclenewstoday.com
cnnworldtoday.com
forbesnewstoday.com

0

6

Top 10 Customer Support Outsourcing Companies in 2023 | Helpware
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support...
Written by Dana Mahoney
Sunday, Jan 22
Table of Contents
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support outsourcing companies that fit every requirement.
But then again, why even think about outsourcing? Isn’t local talent good enough to provide the service needed by a company’s customers? Plus, wouldn’t it be a disservice to customers if a company farms out its frontline operations to contractors?
What Is Customer Support Outsourcing?

By now, the best customer service companies should know the value of customer support and why it’s an essential cog in an organization. Like sales and marketing, customer service should already be in play during a company’s first day, as they are the group that comes into direct contact with clients.
The main goal of customer support is to keep customers happy by attending to their needs and responding to their questions. However, it’s also a way to instill loyalty and generate additional sales. To do so, an outsourcing company must have its support team available whenever the customer needs it. Outsourcing customer support allows companies to maintain an around-the-clock service team managed by industry veterans and experts.
Advantages of Customer Support Outsourcing
Admittedly, not all company startups have leaders who are experts in every facet of their operations. Given their many responsibilities, many startup founders accept that they can’t do everything themselves. Non-core competencies such as customer service can benefit from outsourcing.
Turning the service over to competent experts lets companies benefit from a bigger source of talent from all over the world. At the same time, companies that outsource customer support enjoy reduced payroll without sacrificing service quality. Other benefits of outsourcing include:
More Opportunities to Grow the Business
By assigning customer support to expert outsourcing service providers, leaders can instead turn to scaling the business. Overseeing the day-to-day operations can already take much of management’s time, and customer support is equally demanding. To help executives focus on the big picture, they’ll need to partner with the best service companies that know what they’re doing.
Enhance Customer Experience
Given the opportunity to communicate and interact with customer service, many customers will express their satisfaction in getting their voices heard. If customer service companies and their team address customers’ issues in a satisfactory way, they’re more than likely to remain customers.
A pleasant customer experience will almost always lead to longer retention and a significantly higher customer lifetime value (CLV). This isn’t to say a stellar customer experience is only possible through outsourcing. Rather, the chances of improving customer satisfaction come with a continuous and consistent level of service. Providing a highly specialized, dedicated team of professionals from day one is a great way to achieve this quickly.
Top 10 Customer Support Outsourcing Companies

We’ve narrowed down the list of companies with great customer service to the top 10 most prominent ones in 2022. We’ll also provide a brief description and highlight the main strong points of each outsourcing company.
1. Helpware

Helpware started in 2015 with the initial goal of providing support to startup companies. Over the years, the company has grown big and is confident enough to provide both enterprise and small business customer service outsourcing solutions.
Providing back office, technical, and customer support, Helpware specializes in assisting companies in various support areas. This includes Omnichannel Customer Support, Technical & IT Support, Content Moderation, CX Consulting Services, Back Office Support, Data Labeling, Digital Marketing Solutions, and Cyber Security. The company provides only dedicated agents, in-house training, and equipment to help its clients boost their productivity from day one. Now it’s one of the top customer service companies in the US and European markets with numerous awards and positive reviews from satisfied clients on Clutch and other reputable platforms. Helpware’s people-focused culture seems very attractive to businesses sharing the same philosophy.
Pros:
Shows outstanding flexibility when providing for clients’ specific needs. This means its support can scale along with your company’s growth.
Offers turn-key solutions, so you don’t have to look for either option separately.
Helpware’s focused on developing its people and their skills and it pays off handsomely, especially in customer support outsourcing contracts. Some global brands are happy to have their customer support outsourced to Helpware.
2. Sykes

U.S.-based Sykes is one of the pioneers of the BPO industry. Established in 1995, the company trailblazed its way to the top and was one of the first BPOs to open multiple locations. In 2021, the Sitel Group acquired Sykes to widen its reach and increase its capacity.
Sykes is one of the top 10 service companies and leading service providers of demand generation and customer engagement services, with clients included in the top 2000 companies worldwide. At the core of Sykes’ business are its staple services: outsourcing, customer experience, service to sales, digital transformation, and brand extension.
Pros:
Sykes maintains a pool of service agents from its clients’ home countries.
The company is well-versed in matters concerning data privacy. Specifically, Sykes follows various privacy guidelines, including HIPAA compliance and Payment Card Industry (PCI) data security certification.

3. Ascensos



Founded in 2013 in the UK, Ascensos is one of those outsourced customer service companies that wanted to change the customer experience by applying a personal touch to customer care. The company is now Europe’s number-one customer support outsourcing company, providing bespoke customer experience solutions to clients around the world. In addition, its contact center operation locations include the UK, Romania, Turkey, and South Africa.
Pros:
Ascensos is more nearshore than an offshore support center, so location and time zone differences aren’t as pronounced as operations in Asia and South America.
Companies that outsource customer service to Ascensos value the fact that it supports diversity and inclusivity among staff while focusing on promoting happiness as a key asset among its workforce.
Although there aren’t any published pricing rates, instead, Ascensos will individually respond to requests for quotes, the prices of this outsourcing customer service company are more than affordable.
4. Teleperformance

With more than 40 years of experience in the BPO industry, Teleperformance is an established leader in solution design, business optimization strategies, and front-office customer support. It also offers back-office services such as finance and accounting, collections, and technical support.
Pros:
Teleperformance is a truly global service provider. It operates in 80 countries and employs more than 330,000 agents speaking over 265 languages and deservedly belongs to a league of good customer service companies. You won’t find it difficult to get support in the language and location you require.
Clients also appreciate the company’s expertise in providing omnichannel solutions.
5. VXI

VXI Global Solutions is one of those outsourcing agencies that offer customer care and customer experience (CX) solutions to some of today’s major global brands. In addition, the company offers contact center and BPO services, omnichannel and multilingual support, software development, CX innovation, quality assurance (QA), and infrastructure outsourcing. VXI employs more than 35,000 workers in 43 countries throughout North America, Asia, Europe, and the Caribbean.
The company also prides itself on its ability to help clients resolve major CX and employee experience (EX) pain points and take their customer service systems to the next level. Like any modern BPO, VXI employs omnichannel support services to enhance communication coverage for clients. Also, VXI provides additional analytics and insights generation services so clients can learn as they go.
Pros:
High CX expertise leads to enhanced customer and employee experience.
VXI displays an uncanny ability to scale up or down to fit its client’s capabilities.
6. InfluX

In its quest to build the world’s first remote-only CX team, InfluX managed to recruit employees from more than 120 cities worldwide. This strategy also lets them provide 24-hour customer support outsourcing solutions within the client’s time zone. In addition, InfluX creates specialized customer experiences that reflect the client’s vision, voice, and values.
Pros:
Less dependence on automation and more on human interaction make for a better customer experience.
Having employees in every time zone solves the common offshore problem of mismatched time schedules between clients and outsourcing companies.
Pay-as-go pricing may be attractive to some clients who prefer flexible packages.
7. Skycom

Skycom is also on the list of nearshore outsourcing companies that specialize in multi-continent support services. The company employs native English contact center agents with experience in multiple industries. Skycom also offers a full range of services, including business process outsourcing, telemarketing and sales, customer support, and healthcare. With more than 15 years of experience, Skycom also employs over 2,000 workers assigned to 35 clients in five countries.
Pros:
Nearshore operations mean fewer problems dealing with time zone and distance differences.
Skycom covers a wide range of industries, including healthcare, travel, utilities, IT, finance, retail, and telecommunications.
8. Integra

Integra’s differentiator is its focus on training its workforce in customer psychology. This means company-provided support agents are more sensitive in detecting changes in the customer’s voice or tone. As a result, they can respond to these changes to defuse any tension and lead the customer into a more positive mindset. Starting with four employees in 2004, Integra currently employs more than 1,400 workers stationed across four countries. It handles customer service duties over the phone, email, live chat, or social media.
Pros:
Integra offers some of the most cost-effective solutions in the industry.
Sales psychology is also an incredible asset to have if you work in a customer support outsourcing company.
9. Telus

Telus International is one of the world’s leading digital CX innovators. In particular, it designs and produces next-generation digital solutions for brands all over the world. This is one of the Canadian top IT outsourcing companies that provide IT services and multilingual customer service to industries such as technology, media, communications, eCommerce, financial technology, travel, hospitality, automotive, healthcare, and games.
Pros:
Telus International is a premium multilingual contact center. It is one of those IT support outsourcing companies that offer top-tier customer support services in various countries and more than 50 languages.
Telus is famous among IT services outsourcing companies for organizing an annual charitable initiative called “Telus Days of Giving.” In particular, the company taps 225,000 volunteers from its offices to complete various service projects across its many host countries.
10. Arise

Arise is a 25-year-old United States-based company that specializes in providing support outsourcing services across the USA. It employs more than 60,000 remote agents in the U.S., Canada, and the United Kingdom. Unlike a traditional BPO, Arise utilizes a network of service partners to provide the needed customer service experiences. In addition, the Arise Platform helps companies lower expenses. As a result, Arise clients report an average 25% reduction in contact center service total costs, which is why clients want to outsource customer service small business really needs.
Pros:
Arise deploys a tiered security approach in its communications with clients. This ensures they preserve the confidentiality of documents or files sent over. It also means Arise conforms to widely accepted data privacy regulations such as HIPAA, CCPA, and others.
Arise also focuses its employment on local talent, hiring residents of the U.S., UK, and Canada. This means stable employment for the company and an easier method of hiring or replacing staff members.
Choose the Best Outsourcing Companies That Fit Your Needs
Deciding which outsourcing providers to contact for your customer support outsourcing needs? Perform the necessary research before settling on your choice. For instance, some customer service outsource companies on our list might command a pricing structure higher than what your budget holds.
In addition, consider your company’s specific requirements and areas for improvement. Do you need a customer support team focused on CX? Or, do you prefer having sales psychology-trained outbound callers who can close deals? Finally, does the appeal of higher-cost nearshoring resonate better than offshore talents a few time zones away?
No one-size-fits-all solution exists when it comes to customer support outsourcing. However, if you want a highly flexible and secure customer service solution that utilizes modern technology throughout the various stages, try the best companies for customer service. These largest outsourcing companies not only supply the best talent, but also the best equipment and training to prepare them.

0

7

Дубликат сайта букмекера Мелбет ком — это специально созданный вариант сайта, предоставляющий пользователям доступ к официальным услугам букмекера в случае закрытия доступа к основному сайту. Он позволяет обходить блокировки и продолжать ставки на спорт и другие события, несмотря на возможные преграды.
Мы нашли для Вас ссылку:  где можно открыть актуальный альтернативный сайт Мелбет ком можно и начать играть в казино или делать ставки на спорт. Зеркало регулярно обновляется.

0


Вы здесь » ~Cats Warrior or real life of~ » Территории » Покинутое гнездо двуногих


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно